Aanmelden: Landelijke dag Basisvaardigheden 2019

Save the date
Op donderdag 7 november (10.30 uur tot 18.00 uur) vindt de Landelijke dag Basisvaardigheden 2019 plaats.

Waar gaat het over?
De Bibliotheek versterkt haar rol als centrum voor non-formeel leren. Daarnaast biedt zij ondersteuning voor mensen die dit nodig hebben. Samenwerken is hierin cruciaal: op landelijk en provinciaal niveau, lokaal met de gemeente en andere partners. Maar hoe geef je succesvol vorm aan dat netwerk? Wie heeft welke rol? En aan welke randvoorwaarden moet het netwerk voldoen om succesvol te zijn? Hierover gaan we op 7 november met elkaar in gesprek, in een inspirerend en verrassend ochtendprogramma en met in de middag tal van - door vakcollega's aangeboden - workshops, talks en verdiepingssessies.

Waar?
Theater Orpheus, Churchillplein 1, Apeldoorn

Voor wie?
Consulenten Basisvaardigheden, directeuren, frontoffice-medewerkers, collega’s marketing en jeugd, landelijke, provinciale en lokale partners uit het netwerk.

Meld je alvast aan!
Aanmelden kan via www.landelijkedagbasisvaardigheden.nl.
De kosten per persoon bedragen € 125,- (excl. 21% btw).