Marcom Meet Up rondom vernieuwde mosaic

Donderdag 19 september stond de MarCom Meet Up in het teken van de vernieuwde Mosaic. Onder de lampen van een tv studio én in het bruisende hart van TV-Oost was er een informatieve, inspirerende sessie met een grote groep Marketing & Communicatie professionals van Overijsselse en Gelderse bibliotheken.

SPN

Er is met elkaar gekeken naar het klantsegmentatiemodel, met aandacht voor het tot stand komen van het rapport en hoe informatie uitgelezen wordt. Maar ook de toepassingen ervan zijn van groot belang. Wat kun je er als Bibliotheek mee en hoe pak je dat aan? Met input van het analyseteam SPN, The Alignment House en best practice voorbeelden uit Almere is een goed beeld geschetst van de mogelijkheden die Mosaic biedt om meer over jouw doelgroepen te weten te komen.

De dag is afgesloten met een rondleiding en een kijkje achter de schermen in de radio- en televisiestudio's. Heel bijzonder om zo een live radio-uitzending binnen te lopen en over een drukke redactie te struinen! Ook erg interessant om te horen hoe lokale media een rol kan spelen bij de promotie van activiteiten van de bibliotheken.

radio live

Voor het eerst werd er van deze bijeenkomst een live stream verzorgd door de KB, zodat iedereen aan kon haken, ook op afstand. Heb je het gemist? Je kunt hier alles terugkijken:

Wil je ook eens een bijeenkomt live streamen? De KB kan je hierbij helpen. Neem contact op met levien.denboer@kb.nl